Рекомендації для cпеціаліста служби підтримки клієнта - MagneticOne

  • Home
  • Рекомендації для cпеціаліста служби підтримки клієнта

Для спеціаліста служби підтримки потрібні наступні знання та вміння:

  • Відмінна англійська (письмова та усна). Клацніть ТУТ, щоб пройти тест. Результати тесту (набрані відсотки)вказати в анкеті, а також бути готовому відповісти на такому ж рівні на співбесіді
  • Володіння ПК на високому рівні, навички роботи в мережі Інтернет (володіння пакетом офісних програм; інтернет-браузери, емейл-клієнти; файл-менеджери)
  • Загальні поняття про напрямки діяльності компанії (Website Development, Shopping Cart Software, SEO, Shopping Comparison Engines)

Щоб бути готовим до стажування, рекомендуємо ознайомитись зі статтями та сайтами, посилання на які наведено нижче

Загальна теорія

Необхідні знання з англійської мови

  • Розпитувати й розповідати про себе / свою компанію / плани на майбутнє
  • Вести розмови по телефону, використовуючи просту бізнес лексику
  • Вільно і конкретно відповідати на питання під час співбесіди на роботу
  • Брати участь в обговореннях, пов’язаних з бізнес-питаннями (покупка будь-якого товару, консультація покупця, розмова з керівником)
  • Основи ділової кореспонденції

 

Вашими конкурентними перевагами будуть

 

  • Навики ділового спілкування
  • Здатність самоорганізовуватись та швидко освоювати новий матеріал
  • Відсутність шкідливих звичок
ADD A COMMENT

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Будь ласка, зв’яжіться з нами, якщо ви хочете отримати детальнішу інформацію стосовно наших послуг, продуктів чи іншого, що стосується MagneticOne.

Залишити запит