Yaware - MagneticOne

Yaware

Yaware – це  автоматизована система обліку робочого часу працівників  за комп’ютером.

Yaware фіксує роботу користувача з різними ресурсами (програмами, інтернет сайтами), аналізує ці дані у розрізі “продуктивно-непродуктивно” і надає звіти у вигляді зручних графіків.

Yaware для особистого користування – абсолютно безкоштовний інструмент аналізу продуктивності та управління часом для індивідуальних користувачів, який включає всі можливості основної версії, крім спеціалізованих корпоративних функцій. 

Yaware надає інструменти управління часом як для бізнесу, так і для індивідуальних користувачів.Ви отримайте об’єктивну та оперативну інформацію про роботу вашої команди що надасть змогу використати ці дані для підвищення продуктивності роботи персоналу! Дізнатись більше»

Версія Yaware для бізнесу – це ефективна система управління персоналом, в якій доступні наступні функції:

  • установка по мережі для обліку робочого часу співробітників всієї компанії
  • групування комп’ютерів по підрозділам / відділам
  • сортування програм по напрямках використання (офісні програми, мультимедійні програми, ігри тощо)
  • дашборд
  • функція “Менеджер” (розподіл доступу для керівників, начальників відділів) та ін.

Будь ласка, зв’яжіться з нами, якщо ви хочете отримати детальнішу інформацію стосовно наших послуг, продуктів чи іншого, що стосується MagneticOne.

Залишити запит