Technical Director / CTO
- Досвід управління командою розробників - 2 роки
- Досвід роботи за Agile-методологією - 2 роки
- Досвід роботи з хмарною інфраструктурою AWS - 1 рік
- Розуміння, побудова процесів, необхідних для CI/CD та ефективної роботи ПЗ
- Розуміння, побудова процесів QA (в т.ч і automation)
- Розуміння основ UI/UX
- Навики діагностики, моніторингу, пошуку вузьких місць в програмних проектах та інфраструктурі
- Досвід постановки, декомпозиції, делегування та контролю задач (Jira)
- Системність та послідовність у виконанні завдань;
- Англійська мова на рівні достатньому для читання технічної документації
- Аналіз та розробка та впровадження рекомендацій для продуктових менеджерів та тімлідів з метою підвищення ефективності роботи та якості
- Ефективне створення MVP
- Розвиток існуючої технічної інфраструктури компанії (внутрішньої та зовнішньої)
- Забезпечення безперебійної роботи технічних систем
- Створення та редагування дашбордів
- Написання технічних завдань
- Пошук оптимальних архітектурних рішень для реалізації нових ідей та функціоналу
- Валідація оцінок по часу та складності, виставлених командами розробників
- Автоматизація внутрішніх процесів розробки та тестування з метою їх спрощення та пришвидшення
Вітається
- орієнтація на результат
- досвід роботи з високонавантаженими проєктами
- знання бізнес основ SaaS
- вміння швидко перемикатися між різними проєктами/задачами
- стресостійкість
- вміння навчати та передавати свій досвід іншим працівникам/підлеглим
Ви нам, ймовірно, підійдете якщо
- у Вашому лексиконі відсутні слова: “не можу, не вмію, не знаю”
- Ви любите оптимізовувати, систематизувати, структурувати, масштабувати
- Вам подобається, коли люди навколо вас зростають професійно
- Ви стежите за IT-новинами і появою нових технологій
- Ви вмієте підходити творчо до вирішення завдань
Executive director / CEO
- знання англійської на рівні upper-intermediate +
- розуміння ІТ-індустрії, технологій та методологій розробки
- досвід досягнення цілей колективом 15+ людей - від 3 років
- успішний досвід постановки та контролю задач у великих обсягах і різних напрямках, у тому числі в електронній формі
- знання методів та інструментів системного управління процесами Компанії
- досвід управління людьми, створення ефективних команд
- аналітичний склад розуму і здатність швидко приймати рішення, ґрунтуючись на бізнес показниках Компанії і трендів на ринку
- досвід роботи з системами Jira та Hubspot
- досвід управління конфліктами
- досвід маркетингового аналізу
- досвід просування продукту через соціальні мережі та Інтернет
- створення максимально ефективної бізнес-моделі в рамках затвердженої концепції бізнесу для реалізації фінансових та нефінансових цілей компанії
- розробка та реалізація стратегічних планів компанії з просування продукту на ринку
- досягнення швидких темпів зростання компанії
- планування та контроль роботи компанії та персоналу
- розробка та контроль виконання бюджету компанії
- аналіз та покращення ефективності роботи компанії
- організація та контроль підвищення рівня надання послуг компанією
- робота з великим продуктом, який займає провідне місце на світовому ринку
- професійне зростання, можливість розвитку, вдосконалення існуючих та опанування нових навичок - ти точно станеш кращим!
- приємна робота із супер командою
- твоя продуктивність зросте з нашим продуктом
- з нами круто і цікаво!
Marketing Manager (Team Lead)
- необмежені можливості для реалізації відповідальності та творчого потенціалу для кожного співробітника
- високу оплату праці без обмежень для кар'єрного росту
- гнучкий робочий графік при 8 годинному мінімумі
- дружній колектив яскравих особистостей
- щорічну оплачувану відпустку
- рівень письмової англійської Upper Intermediate
- досвід роботи в мережі Інтернет
- здатність швидко орієнтуватись у технічних програмах
- уміння працювати в команді
- працелюбність, виконавчість
- написання статей на блог
- SMM
- E-mail маркетинг
- створення відео/презентацій та їх розповсюдження в Інтернеті
- та інші, не менш цікаві, заходи з популяризації наших програмних продуктів і збільшення трафіку
- досвід в написанні статей
- поняття про інтернет-маркетинг/SEO/SEM (бажано «погуглити» перед співбесідою:)
- вища освіта
Менеджер по роботі з партнерами (Partner Success Manager)
- 1+ роки досвіду роботи з партнерами/В2В клієнтами на міжнародному ринку
- експерт у бізнес комунікаціях (наявний практичний досвід успішної співпраці з компаніями розміру 100+ працівників)
- досвід управління складними ситуаціями з партнерами/В2В клієнтами, включаючи роботу із запереченнями
- відмінні навички ведення переговорів - вміння «вести» партнера від дзвінка до моменту купівлі сервісу, залученими ним клієнтами
- впевнений користувач ПЗ Google (Gmail, Docs, Spreadsheet, Sites)
- досвід роботи з CRM системами (з Hubspot буде плюсом)
- успішний досвід роботи з пошуком партнерів
- впевнений користувач LinkedIn, Sales navigator, Linked Helper
- вільне володіння української та російською мовою; англійська мова (письмова, розмовна) - upper-intermediate +
- коректне планування робочого часу, орієнтація на результат
- відмінні комунікативні навички, грамотне мовлення та навички ведення ділового листування
- вміти складати комерційну пропозицію та презентацію під запит партнера
- досвід роботи з системами Jira та Hubspot
- досвід роботи з соціальними мережами (Facebook, LinkedIn)
- досвід визначення потенційного партнера за допомогою Quora Ads та Capterra Ads
- пошук та залучення нових партнерів для компанії
- підписання партнерських договорів
- супровід нових клієнтів, які були залучені завдяки партнерській угоді
- ведення телефонних переговорів, листування
- проведення онлайн-зустрічей та презентацій
- розвиток відносин із ключовими партнерами
- планування свого робочого часу
- ведення звітності
- робота з великим продуктом, який займає провідне місце на світовому ринку
- професійне зростання, можливість розвитку, вдосконалення існуючих та опанування нових навичок - ти точно станеш кращим!
- приємна робота із супер командою
- твоя продуктивність зросте з нашим продуктом
- з нами круто і цікаво!
Front-end Developer
- досвід розробки JavaScript (React) - від 2 років (наявність готових проектів - великий плюс)
- використання кращих практик UI/UX
- досвід роботи з WordPress (буде гарним плюсом)
- володіння англійською мовою (читання технічної документації)
- розробка ПЗ з використанням ООП та MVC
- доробка існуючих програмних комплексів
- робота з існуючими системами та API
- та багато інших, не менш цікавих
- досвід роботи з будь-якою системою контролю версій (краще – розподіленою)
- досвід адміністрування Linux
- базові навички роботи з графічними редакторами
- досвід розробки High-Load систем
- любов до спорту: футболу, страйкболу (і грати, і дивитися)
- хороше почуття гумору
- цікаві проекти та , можливість постійно розвиватися
- гарні умови праці, сильну команду професіоналів
- достойну оплата праці + бонуси
- гнучкий графік роботи
- оплачувана відпустка
Senior SEO Specialist
Приєднуйтесь до команди Cart2Cart, яка вже понад 10 років є лідером в сфері e-commerce Проєкт орієнтований на глобальний ринок і покликаний зробити міграцію з однієї платформи для електронної комерції на іншу автоматичною, швидкою та ефективною.
Financial Director / CFO
Управляюча Компанії ManageOne шукає у свою команду фінансового директора.
Професійні вимоги:- вища економічна/фінансова освіта;
- досвід роботи від 5х років на посаді фінансового директора;
- розуміння бізнес-процесів та зони відповідальності фінансів компанії;
- знання управлінського, бухгалтерського, податкового, фінансового обліків;
- навички складання та контролю звітності, фінансового аналізу;
- навички обробки та систематизації інформації;
- досвід автоматизації бізнес-процесів фінансового підрозділу компанії;
- відмінні навички роботи з програмним забезпеченням й інструментами для спільної роботи Gsuite (Google Docs, Google Sheets (базове розуміння та читання формул), Google Forms, Google Calendar, Google Drive, Gmail);
- високий рівень персонального тайм-менеджменту та особистої організованості;
- здатність працювати у режимі багатозадачності;
- володіння англійською мовою на рівні Intermediate (вище буде перевагою);
- відмінні комунікативні навички;
- управління фінансовими потоками в групі компаній (P&L, cash-flow, budget);
- ведення планування діяльності фінансового підрозділу компанії;
- забезпечення дотримання термінів виконання в фінансовому підрозділі компанії;
- перевірка / нарахування та виплати оплати результатів праці працівникам компанії;
- контроль доходів і витрат компанії, ведення взаєморозрахунків, раціональне використання грошових коштів групи компаній;
- контроль та формування обліку та звітності (фінансова, бухгалтерська, кадрова, податкова);
- контроль ведення документообігу фінансового підрозділу компанії;
- моніторинг результатів діяльності фінансового підрозділу компанії;
- звітування по діяльності фінансового підрозділу компанії;
- пошук та впровадження нових ідей, сервісів та інструментів
- удосконалення облікової політики компанії та постійне покращення бізнес процесів фінансового підрозділу компанії;
- співпраця з фінансовими інституціями в Україні та поза її межами.
- відповідальність;
- чіткість;
- акуратність;
- вміння працювати у команді;
- творчий підхід до вирішення завдань;
- високий рівень уважності та концентрації на деталях;
- вмієте чітко та швидко виконувати поставлені задачі;
- легко знаходите спільну мову з людьми;
- у вас є бажання вдосконалюватись та вчитись щодня;
- вмієте швидко переключатися на нові задачі;
- гідна компенсація
- сильна команда, захоплена своєю справою, в якій є у кого повчитися
- різні форми навчання всередині компанії, доступ до бібліотеки
- офіс з усіма умовами та зручностями та гнучкий графік робот
Операційни фінансовий менеджер
Управляюча Компанії ManageOne шукає у свою команду операційного менеджера у сфері фінансів.
Професійні вимоги:
вища економічна/фінансова освіта;
досвід роботи від 3х років;
розуміння ключових бізнес-процесів та зони відповідальності фінансів компанії;
навички обробки та систематизації інформації;
відмінні навички роботи з хмарним офісним пакетом Google;
високий рівень персонального тайм-менеджменту та особистої організованості;
здатність працювати у режимі багатозадачності;
володіння англійською мовою на рівні Intermediate (вище буде перевагою);
відмінні комунікативні навички;
високий рівень письмових комунікацій
Зміст роботи:
організації роботи та впровадження змін у фінансовому напрямку компанії;
адміністрування та підтримка ведення фінансових проектів компанії;
створення та перевірка виконання фінансових планів;
побудова, налагодження, оптимізація та контроль безперебійного руху фінансових потоків групи компанії;
оптимізація та контроль раціонального використання грошових коштів групи компанії;
розробка, оптимізація та впровадження KPI фінансового напрямку групи компаній;
розробка, підготовка та впровадження регулярної звітності фінансового напрямку групи компаній;
постановка, контроль та виконання задач;
співпраця з іншими Компаніями групи;
робота з підрядниками та партнерами компанії;;
Soft skills:
ініціативність;
орієнтація на результат;
креативність;
організаторські здібності;
Ви можете добитись від інших своєчасного і якісного виконання поставлених задач;
у вас є власна думка і готові її спокійно аргументувати
вмієте аналізувати та дивитись на ситуацію “збоку”;
Ви нам, ймовірно, підійдете якщо:
маєте досвід управління проектами від 1 року;
досвід керування командами;
аналітичне та критичне мислення;
високий рівень уважності та концентрації на деталях;
вмієте чітко та швидко виконувати поставлені задачі;
ловите ідеї з “півслова”;
легко знаходите спільну мову з людьми;
у вас є бажання вдосконалюватись щодня;
вмієте швидко переключатися на нові задачі;
вмієте брати на себе відповідальність;
пройшли хоча б один тренінг особистого або професійного росту за останній рік
Керівник відділу продажу
- англійська на рівні Upper Intermediate і вище; українська та російська - вільно.
- вміння продавати і суперкомунікабельність;
- навички управління командою;
- досвід роботи на аналогічній посаді в онлайн продажах від 2 років (перевага буде в кандидатів з досвідом в IT);
- вміння побудувати процес продажі з 0 у CRM (Бітрікс24). Налаштування звітів по даних з CRM
- орієнтація на результат.
- Вміння працювати із запереченнями клієнта на ходу або пропонувати наступні кроки, щоб розвіяти сумніви потенційного/існуючого клієнта.
- пошук та залучення нових клієнтів/партнерів ;
- організація роботи відділу продажів (мітинги з командою sales менеджерів, вдосконалення скриптів продажів, постійне навчання молодших колег);
- досягнення відділом планових показників згідно стратегічного плану компанії;
- планування свого робочого часу, та робочого часу команди;
- контроль заповнення СRM щодо існуючого регламенту;
- ведення звітності відділом
- аналіз ефективності менеджерів з продажу;
- створення/доповнення навчальних матеріалів для sales менеджерів;
- конкурентну заробітну плату без “верхньої межі” (за результатами співбесіди);
- молодий та дружній колектив;
- чай, каву, печиво/фрукти коштом компанії;
- компенсацію професійного навчання/ англійської/спортзалу;
- велику онлайн і офлайн бібліотеку з професійною та мотиваційною літературою;
- поїздки на ключові конференції країни.
Керівник відділу продажу (Head of Sales)
Керівник відділу продажу (Head of Sales)
Ми пропонуємо роботу в провідній групі ІТ-компаній, над крутими та масштабними проектами!Умови Вашого успіху:- Гідна компенсація, яка дозволить зосередитися на розвитку проекту і своєму професійному зростанні
- Сильна команда, захоплена своєю справою, в якій є у кого повчитися
- Складні і цікаві завдання: реальна практика в розробці інноваційних продуктів та побудові масштабних сервісів, для клієнтів з необмеженою географією
- Професійний ріст і розвиток: різні форми навчання всередині компанії, доступ до бібліотеки, курси англійської, участь в ключових заходах IT індустрії
- Комфортні умови роботи: офіс з усіма умовами та зручностями та гнучкий графік роботи, з 24-х денною оплачуваною відпусткою
- Турбота про здоров’я: заняття плаванням, футболом, баскетболом і іншими видами спорту (вартість частково компенсовується за рахунок компанії)
- Досвід створення, організації, ведення відділів продажу з 0
- Досвід організації процесу роботи з лідами по воронці продажів, налаштування інструментів та CRM
- Досвід роботи з різними продуктами та ринками світу (worldwide).
- Робота з масштабом та кількома продуктами паралельно.
- Стратегічне мислення, здатність продумувати дорожню карту процесів
- Комунікабельність, активність, позитивний настрій.
- Англійська мова (intermidiate +)
- Створення інструментів з пошуку та залучення нових клієнтів
- Організація роботи з вхідним потоком потенційних клієнтів
- Опис скриптів та мовних модулів ведення телефонних переговорів і листування з потенційними клієнтами
- Створення шаблонів ідеальних комерційних пропозицій
- Ведення переговорів з клієнтами/партнерами
- Створення навчальних матеріалів та стандартів продажу для продавців та акаунт-менеджерів
- Ведення звітності по своїй роботі
- Аналіз результатів просування продукції на ринках
- Відмінні комунікативні навички
- Віра в те, що Ви можете зробити світ кращим і бажання це зробити саме зараз
- Досвід у продажах, бажано в IT
- у Вашому лексиконі відсутні слова: “не можу, не вмію, не знаю”
- Ви готові навчатися “і вдень, і вночі”
- Ви любите людей
- Ви стежите за IT-новинами і появою нових технологій
- Ви не вмієте домовлятися і знаходити компроміс
- Ви не розумієте глибокого сенсу слова "відповідальність"
- Ви не доводите справу до кінця
- Ви не хочете працювати згідно поставленому графіку роботи
Executive director / CEO
Виконавчий директор Управляючої Компанії
Шукаємо керівника, що буде забезпечувати виконання поставлених цілей на рівні кожного працівника, підрозділу та компанії.Хто ми
MagneticOne Group - група компаній, що працює в областях eCommerce, Data Migration, GIS та багатьох інших. Сотні тисяч клієнтів, тисячі партнерів використовують наші продукти та рішення у США, Канаді, Латинській Америці, Великобританії, Німеччині, Австралії.Зміст роботи
- Забезпечення наявності цілей та їх виконання для компанії, кожного підрозділу та кожного працівника
- Забезпечення наявності та виконання планів діяльності для компанії, кожного підрозділу та працівника
- Підбір, навчання та мотивація персоналу
- Побудова, систематизація, автоматизація бізнес-процесів
- Системне усунення “вузьких” місць в роботі компанії та працівників
- Створення та актуалізація ефективних регламентів, вимог, інструкцій
Наші вимоги
- Досвід досягнення цілей колективом 10+ людей - від 3 років
- Успішний досвід постановки та контролю задач у великих обсягах і різних напрямках, у тому числі в електронній формі (Jira, Bitrix)
- Високий рівень відповідальності, цілеспрямованості та наполегливості
- Досвід створення ефективних програм мотивації персоналу
- Орієнтація на результат
- Планування, звітування, управління на основі даних
Також вітається
- Знання і досвід роботи в IT сфері- від 1 року
- Знання англійської (Intermediate+), володіння іншими мовами буде перевагою
Що ми пропонуємо
- Достойну винагороду при досягнутих цілях
- Високий ритм роботи
- Ефективні інструменти управління та унікальну управлінські ноу-хау
- Пряма комунікація із Засновниками
Lead Generation Manager
- Залучає нових клієнтів та розвиває нові ринки поширення продукту та компанії;
- Складає і розсилає персоніфіковані повідомлення з метою залучення лідів;
- Проводить телефонні переговори, зустрічі, листування з потенційними клієнтами;
- Готує презентації та комерційні пропозиції;
- Виконує плани по залученню та просуванню лідів по воронці продаж;
- Здійснює продажі потенційним клієнтам;
- Вдосконалює портрети цільової аудиторії для майбутнього залучення більш якісних лідів;
- Веде звітність по своїй роботі.
- Вільне володіння українською та російською мовами;
- Англійська мова на рівні Upper Intermediate та Advanced;
- Успішний досвід лідогенератором в продуктовій ІТ-компанії від 1 року;
- Вміння визначати цільову аудиторію продукту;
- Вміння перформити самостійно та планувати роботу outbound каналу;
- Знання та успішний досвід роботи з пошуком баз цільової аудиторії: LinkedIn, Sales navigator, Google, Crunchbase, Zoominfo тощо;
- Знання та успішний досвід роботи з інструментами автоматизації: linked helper, salesql, reply io, чи аналоги;
- Відмінні комунікативні навички, грамотне мовлення та навички ведення ділового листування;
- Орієнтація на результат;
- Знання основних технік виявлення потреб і роботи із запереченнями та вміння їх застосовувати;
- Вміння вести переговори і досягати бажаного результату;
- Досвід роботи з CRM системами і Google Sheets;
- Проактивність, генерація та втілення ідей щодо залучення іноземних клієнтів.