Yaware – це автоматизована система обліку робочого часу працівників за комп’ютером.
Yaware фіксує роботу користувача з різними ресурсами (програмами, інтернет сайтами), аналізує ці дані у розрізі “продуктивно-непродуктивно” і надає звіти у вигляді зручних графіків.
Yaware для особистого користування – абсолютно безкоштовний інструмент аналізу продуктивності та управління часом для індивідуальних користувачів, який включає всі можливості основної версії, крім спеціалізованих корпоративних функцій.
Yaware надає інструменти управління часом як для бізнесу, так і для індивідуальних користувачів.Ви отримайте об’єктивну та оперативну інформацію про роботу вашої команди що надасть змогу використати ці дані для підвищення продуктивності роботи персоналу! Дізнатись більше»
Версія Yaware для бізнесу – це ефективна система управління персоналом, в якій доступні наступні функції:
установка по мережі для обліку робочого часу співробітників всієї компанії
групування комп’ютерів по підрозділам / відділам
сортування програм по напрямках використання (офісні програми, мультимедійні програми, ігри тощо)дашборд
функція “Менеджер” (розподіл доступу для керівників, начальників відділів) та ін.