Збір, агрегація та синтез даних з різних структурованих і неструктурованих джерел для подальшої оперативної обробки Проектувати та будувати процеси для моделювання, інтелектуального аналізу даних і впроваджувати їх Розробка алгоритмів, моделей прогнозування Виконувати задачі на аналіз даних та презентація їх висновків і рішень Моделювати клієнтську базу і персоналізація Продуктів
Seo-аудит та юзабіліті-аудит сайту. Покращення поведінкових факторів. Відстежувати зміни алгоритмів пошукових систем та відповідно оптимізовувати сайт. Лінбілдінг. Моніторинг позицій сайту. Здійснювати збір семантичного ядра у відповідності до аналізу потреб цільової аудиторії Планувати бюджет на seo-оптимізацію, складати прогноз очікуваних результатів, оцінювати на відповідність фактичним результатам
Налаштовувати, вести та оптимізовувати рекламні кампанії в Google Ads, Facebook Ads тощо. Здійснювати аналіз цільової аудиторії, рекламних кампаній конкурентів. Налаштовувати таргетинг, ремаркетинг. Здійснювати збір семантичного ядра для рекламних кампаній.Планувати бюджет на рекламну кампанію, складати прогноз очікуваних результатів, оцінювати на відповідність фактичним результатам
Збільшення кількості користувачів по продукту. Актуалізація корпоративного сайту (цікаві статті для людей на тему картографії).
Аналіз маркетингових кампаній та координація їх протягом усього життєвого циклу продуктів.Створення відео/презентацій/графіки/інфографіки та їх розповсюдження в Інтернеті для просування Продуктів/Послуг Компанії
Розробка та забезпечення виконання планів. Забезпечення роботи та розвиток існуючої інфраструктури компанії. Організація та контроль оперативної роботи працівників.
Побудова і реалізація маркетингової стратегії на 1 рік по всіх каналах. Проведення аналізу ефективності маркетингової діяльності. Співпраця з інтернет-маркетологами та веб-дизайнерами компанії щодо розподілення задач напрямку.