Програмування та підтримка коду на PHP та JavaScript: створення коду, налагодження (debug) і модульне тестування системи відповідно до технічних вимог. Написання інтеграційних тестів.
Робота із сервісом CMS2CMS/Cart2Cart Внесення змін та покращень у роботу сервіса Робота з сайтами (CMS) та магазинами наших клієнтів Вирішення технічних питань клієнтів, пошук рішень та допомога у використанні сервісу Надання допомоги та консультування інших працівників з технічних питань
Робота із сервісом CMS2CMS/Cart2Cart Внесення змін та покращень у роботу сервіса Робота з сайтами (CMS) та магазинами наших клієнтів Вирішення технічних питань клієнтів, пошук рішень та допомога у використанні сервісу Надання допомоги та консультування інших працівників з технічних питань
Внесення змін та покращень у роботу сервісу використовуючи знання PHP/MySQL/Linux; Робота з CRM наших клієнтів; Вирішення технічних питань клієнтів, пошук рішень та допомога у використанні сервісу; Надання допомоги та консультування інших працівників з технічної підтримки та відділу підтримки клієнтів.
Підготовка звітів, аналіз даних, надання послуг і виконання умов договорів; контроль і ведення звітності, документообігу , планування проектів, бізнес-аналіз процесів
Аналіз маркетингових кампаній та координація їх протягом усього життєвого циклу продуктів. Написання статей в блог. Оновлення інформації на сайті та на сторінці Google Play / Apple Store.
SMM, in particular the maintenance and moderation of accounts in the social networks, and company promotion there; SEO-optimization of new and existing content; search for new customer engagement channels.
Створення інструментів з пошуку та залучення нових клієнтів Організація роботи з вхідним потоком потенційних клієнтів Опис скриптів та мовних модулів ведення телефонних переговорів і листування з потенційними клієнтами Створення шаблонів ідеальних комерційних пропозицій
Ведення обліку операцій в 1С. Ведення первинної документації - перевірка первинних документів, контроль за коректним заповненням обов’язкових реквізитів.
Компанія MagneticOne пропонує приєднатися до команди Cart2Cart - першого і найкращого сервісу для автоматичної зміни e-commerce платформи.
SupportOne забезпечує цілодобову клієнтську підтримку продуктів групи компаній у всьому світі. Клієнтоорієнтована та технічно кваліфікована команда оперативно допомагає у вирішенні кожного запиту клієнта, забезпечуючи виняткову якість підтримки.
Збір, агрегація та синтез даних з різних структурованих і неструктурованих джерел для подальшої оперативної обробки Проектувати та будувати процеси для моделювання, інтелектуального аналізу даних і впроваджувати їх Розробка алгоритмів, моделей прогнозування Виконувати задачі на аналіз даних та презентація їх висновків і рішень Моделювати клієнтську базу і персоналізація Продуктів